Kontakt : +48 46 862 16 99

/

e-mail : biuro@multisales.pl

Audyt jakości rozmów – sprzedaż, obsługa klienta, infolinia

Audyt rozmów telefonicznych w firmie umożliwia jednorazowo sprawdzić, czy pracownicy postępują zgodnie ze standardami. Jest przeprowadzany w oparciu o odsłuchy nagrań i ustalone wcześniej wytyczne. Po przeprowadzeniu audytu sporządzamy kompleksowy raport (omawiamy go z Tobą), który wskazuje Ci obszary do poprawy.

Weryfikacja jakości rozmów z klientami – co poprawić w komunikacji firmy?

Narzędzie, jakim jest audyt rozmów telefonicznych (sprzedażowych lub w dziale obsługi klienta), pozwala w prosty i szybki sposób wykryć błędy. Daje to świetną podstawę do optymalizacji i poprawy jakości obsługi klienta lub działu sprzedaży.

W jaki sposób przeprowadzamy audyt?

  1. Ustalamy wytyczne i elementy, na których najbardziej Ci zależy.
  2. Określamy skalę (ilość wykonanych odsłuchów) audytu.
  3. Przystępujemy do pracy – odsłuchujemy nagrania rozmów z klientami i wyłapujemy elementy, które wymagają interwencji.
  4. Zebrane informacje przenosimy na przejrzysty raport, który później z Tobą omawiamy.
  5. Jeśli potrzebujesz wsparcia we wdrażaniu poprawek lub nadzorze – chętnie Ci go udzielimy!

Świadczymy też kompleksowe usługi w zakresie doradztwa i kontroli jakości rozmów telefonicznych. Jeśli po wykonaniu audytu będziesz zainteresowany dłuższą współpracą, uwzględniającej systematyczną analizę jakości rozmów telefonicznych – również oferujemy taką możliwość.

Na czym skupiamy się podczas audytu?

Gdy wykonujemy audyt, zwracamy uwagę na odbiegające od norm wyrażenia i sposób prowadzenia rozmowy. Największe znaczenie mają jednak kryteria przekazane przez Ciebie i to je traktujemy priorytetowo. Dzięki temu audyt jest realizowany w zgodzie z polityką Twojej firmy.

Komu dedykowany jest jednorazowy audyt komunikacji telefonicznej?

Audyt ma charakter jednorazowej weryfikacji przebiegu i jakości rozmów, które prowadzą Twoi pracownicy. Stanowi bardzo pomocne narzędzie, które ujawnia obszary wymagające poprawy.

W jakich sytuacjach zalecamy jego wykonanie?

  • Gdy firma aktualnie nie dysponuje budżetem na wdrożenie stałego nadzoru.
  • Jeśli nie jesteś pewny, czy aktualny system kontroli jakości jest skuteczny.
  • Kiedy chcesz sprawdzić, czy obecna firma zajmująca się kontrolą jakości działa według ustalonych standardów.
  • Gdy interesuje Cię dłuższa współpraca i chcesz sprawdzić, jak działamy.

Możesz też wykorzystać audyt jako sposób weryfikacji swoich własnych działań. Gdy wykonamy go pierwszy raz i przekażemy Ci wytyczne, możesz po wdrożeniu poprawek zwrócić się do nas ponownie aby sprawdzić, czy przyniosły zamierzony skutek.

W czym może pomóc Ci audyt rozmów sprzedażowych lub obsługowych?

Audyt jest bardzo pomocny dla firm, którym zależy na jakości obsługi lub działu sprzedaży, ale nie dysponują dużym budżetem. Pozwala bowiem skutecznie wykryć błędy i odstępstwa od standardów firmy.

  • Szybkość wykonania audytu stanowi jedną z największych korzyści. Nie musisz poświęcać tygodni na wykonanie odsłuchów.
  • Spostrzeżenia i wnioski przekazane w postaci czytelnego raportu, który omawiamy razem z Tobą.
  • Stosunkowo niski koszt w porównaniu ze stałym nadzorem jakości lub (tym bardziej) utrzymywaniem własnych struktur kontroli.
  • Audyt jest też przeprowadzany przez wykwalifikowanych specjalistów, którzy posiadają duże doświadczenie w telefonicznej komunikacji z klientem.
  • Współpraca nie musi kończyć się na wykonaniu audytu – chętnie udostępnimy Ci także naszą wiedzę, technologię i narzędzia, abyś mógł skutecznie zadbać o jakość rozmów w swojej firmie.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat jednorazowego audytu jakości komunikacji telefonicznej lub uzyskać spersonalizowaną dla Twojej firmy ofertę? Skontaktuj się z nami! Chętnie odpowiemy na pytania i przekażemy wszystkie informacje, których potrzebujesz.